Jak nakupovat?
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Nakupování v internetovém obchodě je jednoduché a zvládne ho úplně každý. I když se v jednotlivých krocích neliší od běžného nakupování v eshopech, dovolujeme si Vám poskytnout stručný návod:
1. Doporučujeme se nejdříve registrovat pomocí odkazu v pravé horní části obrazovky (jste-li již registrovaným zákazníkem, stačí se přihlásit pomocí přihlašovacího jména a hesla) - registrace však není povinností.
2. Na úvodní stránce kliknete na banner KATALOG nebo SLUŽBY a v konkrétní kategorii si vyberete produkty či služby, které si chcete objednat.
3. Upřesněte počet kusů vybraného produktu v políčku "Ks".
4. Pro objednání klikněte na tlačítko "Koupit".
5. Nákupní košík Vás provází po celou dobu nákupu v pravém horním rohu obrazovky. Zde můžete sledovat celkovou cenu Vámi objednaného zboží/služeb a celkový počet produktů, který jste do nákupního košíku vložili.
6. Po zadání všech potřebných produktů/služeb klikněte na zmiňovaný nákupní košík.
7. Zobrazí se Vám detailní obsah vašeho nákupního košíku.
8. Produkty/služby v nákupním košíku můžete mazat nebo upravovat jejich počet a celková cena Vaší objednávky se okamžitě přepočítá.
9. Jste-li spokojeni s výběrem produktů/služeb a jejich počtem, klikněte na tlačítko "Pokračovat v objednávce".
10. V následujícím kroku vyplňte fakturační (případně i dodací/místo realizace služeb) údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat v objednávce".
11. Vyberte způsob dopravy.
12. Vyberte způsob platby.
13. Máte-li slevový kupón, vložte jeho číslo do předepsaného pole.
14. Pokud nám chcete sdělit jakékoliv informace, přání nebo prosbu týkající se konkrétní objednávky, napište jej do pole "Poznámka pro obchodníka" a klikněte na tlačítko "Pokračovat v objednávce".
15. Zobrazí se Vám shrnutí celé objednávky včetně výběru dopravy a platby.
16. Pokud se zobrazenými údaji souhlasíte, klikněte, prosím, na tlačítko "Dokončit objednávku".
17. Na Vámi uvedenou emailovou adresu odešleme okamžitě email s potvrzením, že jste objednávku správně odeslali.
18. Ve chvíli, kdy přijmeme Vaši objednávku ke zpracování, Vám pošleme na e-mailovou adresu potvrzení přijetí objednávky.
19. Po přijetí objednávky uděláme maximum, aby vybrané zboží, které je skladem, rychle dorazilo až k Vám / služby byly poskytnuty ve vybraném termínu. V opačném případě Vás budeme neprodleně informovat (telefonicky, emailem) o předpokládané době dodání. Bude-li zboží aktuálně vyprodáno, najdeme pro vás tu nejvhodnější náhradní variantu.
20. Objednávky vytvořené v pracovní dny (po - pá) do 14:00 začneme obratem vyřizovat.
21. Jakmile Vaši objednávku odešleme, budeme Vás o tom informovat emailem.
Pokud Vám v naší nabídce něco chybí, dejte nám o tom vědět. Vaše postřehy přijímáme skrze kontaktní formulář a email, nebo nám rovnou zavolejte.